Sa iti dublezi rezultatele SEO nu inseamna neaparat sa iti dublezi traficul organic, cat sa reusesti sa atragi mai mult din traficul care iti aduce cu adevarat conversii, fie ele vanzari, lead-uri sau vizite pe anumite pagini!


Pentru aceasta ai nevoie de:
 

1. Claritate: Definirea Obiectivelor și Analiza de Bază

Stabilește obiective clare și măsurabile. Folosește instrumentele potrivite pentru a evalua starea actuală a site-ului tău și pentru a identifica zonele care aduc beneficii și cele care necesită îmbunătățiri. Odată ce ai o înțelegere clară a situației actuale, poți stabili obiective precise și realistice.
 

2. Organizare: Planificarea și Implementarea Strategiei

După ce ai stabilit obiectivele, creează un plan detaliat care să includă toate acțiunile necesare pentru a le atinge. Aceasta poate include: optimizarea on-page, crearea de conținut nou, de linkuri sau poate optimizarea tehnică, in funcție de cele reieșite in urma analizei de baza.
 

3. Acțiune: Implementarea și Monitorizarea Progresului

Cu un plan bine structurat, este timpul să treci la acțiune. Alocă-ți timp pentru a implementa tacticile SEO necesare. Monitorizează progresul în mod regulat, ajustând strategia în funcție de rezultate. Folosește instrumente de monitorizare SEO pentru a urmări clasamentele, traficul și alte metrici esențiale.


Vrei sa inveti cum sa faci asta pas cu pas intr-un mod cat mai practic si usor? Te asteptam la urmatoarea sesiune a programului de practica SEO se va desfasura in perioada: 3 - 24 iunie si 8 - 29 iulie 2024.

 

IUNIE-IULIE 2024: 8 saptamani de practica SEO sub indrumarea unui profesionist


Programul include 8 sedinte live online saptamanale de predare de cate o ora, lectii inregistrate, sesiuni de Q&A si monitorizare a progresului. 

Sedintele live vor avea loc in fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:00, si vor contine exercitii practice de SEO, precum si teme saptamanale ce vor trebui realizate de la o sesiune la alta.

Saptamana 1:
Cercetarea avansată a cuvintelor cheie: Trecerea dincolo de cercetarea de bază a cuvintelor cheie pentru identificarea cuvintelor cheie cu valoare mare, ideale pentru rezultate SEO optime.

Saptamana 2:
Analiza propriului site web și a site-urilor concurenților. Identificarea termenilor ce trebuie prioritizați și keyword mapping - potrivirea lor cu paginile cele mai relevante.

Saptamana 3:
Elementele SEO on-page: Optimizarea paginilor pentru motoarele de căutare prin concentrarea pe elemente precum etichetele meta, texte, structura conținutului și linkbuilding intern.

Saptamana 4:
Copywriting SEO: Crearea unui conținut captivant și optimizat care să rezoneze atât cu motoarele de căutare, cât și cu utilizatorii, și care sa fie ințeles și recomandat de AI.

Saptamana 5:
Indexarea rapidă: Strategii pentru asigurarea indexării rapide a conținutului nou de către motoarele de căutare. Analizarea profilurilor proprii și ale concurenților pentru identificarea oportunităților de linkbuilding si crestere a autorității.

Saptamana 6:
Explorarea diferitelor tipuri de linkuri și a strategiilor eficiente pentru construirea backlink-urilor de calitate care au un impact pozitiv asupra SEO-ului. Creare de linkuri.

Saptamana 7:
SEO tehnic: Realizarea unei analize tehnice a optimizării site-ului pentru a asigura indexarea și explorarea adecvată de către motoarele de căutare.

Saptamana 8:
Unelte de monitorizare: Explorarea uneltelor precum Google Search Console și Google Analytics 4 în scopuri SEO. Identificarea oportunităților prin analiza datelor și modul de urmărire și analiză a performanței site-ului web.

Programul se adreseaza atat celor care au mai urmat deja cursuri de SEO cu Ela Iliesi, cat si incepatorilor. Inaintea fiecarei sedinte live veti avea de urmarit o inregistrare legata de subiectul lectiei.

Participantii vor avea parte de studii de caz reale, exercitii practice si teme care sa le permita sa-si aplice cunostintele in contexte relevante si sa obtina rezultate tangibile.
 

Trainer


Ela Iliesi

Specialist Marketing online si SEO 2007 – prezent
Cofondator si Trainer SEO 2012 – prezent 
Specialist si Manager Marketing Online pentru branduri precum Domino’s Pizza, Heidi, McDonald’s, Paravion, YWCA etc.
Autor carte: Cum sa faci o afacere online
Numita de Squirrly unul din top 5 cei mai inspirationali traineri de SEO din lume.

 

Care sunt costurile?

Programul de practica SEO are pretul de 2000 de lei  Plata se poate realiza integral sau in 2 rate.

Suna bine? Completeaza formularul de inscriere de pe acest site si fa primii pasi pentru a obtine rezultatele pe care le doresti.