Să scrii este mai ușor decât crezi, deși acest lucru ii intimidează pe foarte mulți. Această afirmatie este 100% adevărată, însă cu o condiție: să știi cum gândește și care sunt pașii pe care orice content writer profesionist îi parcurge înainte și în timpul redactării unui articol.

Am conceput acest curs ca să îți arătăm cum să scrii un articol pentru un blog business, cum să redactezi un material care să îndeplinească două cerințe esențiale:

1. să fie pe placul cititorilor
 și
2.  să fie bine optimizat pentru motoarele de căutare (SEO).

Pentru cine este cursul

Cursul este destinat tuturor celor care vor să învețe cum să scrie articole informative pentru blogurile tip business. Fie că vrei să scrii pe blogul afacerii tale, ori vrei să înveți cum să scrii despre orice produs sau serviciu pentru blogurile companiilor, aici vei învăța tehnicile fundamentale pentru generarea de conținut de calitate optimizat SEO.

Formatul cursului

Curs deschis (nu este limitat doar la angajatii unei firme, oricine se poate inscrie)
Numar restrans de participanți
Locație centrală București
Cursul durează 2 zile, cate 4 ore in fiecare zi
Se oferă certificat de absolvire

Pretul cursului

Pretul per participant este de 550 de lei.
Inscrierile se realizeaza prin formularul de pe acest site.

Conținutul cursului

Acest curs va răspunde la 5 întrebări fundamentale:

1. DE CE SCRIEM?

De ce site-ul afacerii tale are nevoie de un blog?
Cum să folosești blogul companiei la adevăratul potențial?
Care este adevăratul rol al unui articol de pe un blog tip business?
Mituri și prejudecăți legate de redactarea unui articol pentru web?

2. CUI SCRIEM?

Cum alegem audiența blogului.
Cum realizăm portretul robot al cititorilor.

3. DESPRE CE SCRIEM?

Cum facem o analiză a cuvintelor cheie pentru blogul companiei.
Analiza cantitativă și calitativă a concurenței – CE, CÂT și CUM s-a scris despre subiectul nostru
Cum arată un subiect de articol bun și unde îl găsim.
Cum ne documentăm.

4. UNDE SCRIEM?

Cum faci un plan editorial pentru blogul tău.
Cum găsești site-uri unde să publici articole de promovare (advertoriale) pentru link building.
Cum faci un planul unei campanii de promovare cu advertoriale.

5. CUM SCRIEM?

Cum scriem pentru web – caracteristici fundamentale ale articolelor din mediul online.
Cum alegem un titlu.
Cum alegem un subtitlu.
Cum structurăm o frază.
Cum structurăm un articol.
Care sunt cele mai apreciate formate de articole.
Cum stabilești unghiul de abordare pentru un articol pentru blogul tău.
Cum stabilești unghiul de abordare pentru un articol de promovare pe alt site.
Cum să iei un interviu ca un jurnalist.
Cum optimizăm SEO un material.

Materiale suplimentare
- Fișier Excel pentru realizarea portretului robot al cititorilor
- Fișier Excel cu planul editorial pentru blogul tău
- Fișier Excel cu planul de promovare al blogului tău
- Fișier Excel cu planul de analiză a concurenție
- Listă cu 5 șabloane de articole care vor face blogul tău popular
- Listă cu 10 idei de titluri care atrag cititorii
- Ghid de blogging pentru oamenii ocupați - cum să scrii un articol de 700 de cuvinte în 6 zile.

Trainerul cursului, Marius Bujor, o să îți împărtășească din experiența lui de peste 15 ani ca jurnalist si 8 ani de specialist SEO. Suntem siguri că la finalul celor două ședințe cu el, vei fi de acord că scrisul este mai simplu decât bănuiai.