Notiunile prezentate in cadrul cursului vor fi utile pentru cei care doresc raspunsuri la intrebari generale importante precum:
De unde vin vizitatorii pe un site si cum interactioneaza cu el?
Care vizitatori manifesta interes pentru continutul de pe un site?
Ce fel de continut prefera din toate paginile site-ului?
Ce se cauta mai mult intr-un site?
Cati vizitatori incep o actiune dar nu o termina?
Pe langa intrebarile importante vom putea aborda si intrebari specifice in cadrul cursului care pot oferi pasii importanti spre audit de trafic.
Conditii participare
Pentru participarea la curs se cere doar cunoasterea navigarii pe Internet.
Este necesara cunoasterea limbii engleza la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu sunt necesare cunostinte de Google Analytics prealabile.
Formatul cursului
Curs cu durata de 8 saptamani
Sedinte saptamanale online live, vineri de la ora 19:00
Exercitii practice si teme intre sedinte
Se ofera diploma de absolvire
Ce pret are cursul?
Pret standard: 2000 de lei/persoana
Cum se face inscrierea?
Prin formularul de inscriere rapida de pe aceasta pagina, dreapta sus
Continut curs
INTRODUCERE
Ce este Google Analytics?
De ce este util GA?
De ce Google Analytics si nu alte unelte?
Cum functioneaza GA?
INSTALAREA CODULUI DE GOOGLE ANALYTICS
Crearea unui Cont si adaugarea scriptului de tracking
Sincronizarea cu Google Adwords
ANALIZA SI UTILIZAREA INTERFETEI GOOGLE ANALYTICS
-Prezentare si navigare -
Personalizarea dashboard-ului / Dashboards
Raportarea si exportul informatiilor
Compararea intervalelor de timp
Setare Scurtaturi / Shortcuts
Setare Alerte / Intelligence Events
Prezentare Audienta / Audience
Sursele de trafic / Acquisition
Comportament / Behaviour
Conversii / Conversions
SEGMENTAREA DATELOR / ADVANCED SEGMENTS
Analiza segmentarii datelor
METRICI / METRICS
Analiza metricilor
DIMENSIUNI / DIMENSIONS
Analiza dimensiunilor
FILTRE / FILTERS
Analiza filtrelor
OBIECTIVE, PALNII SI CONVERSII / GOALS, FUNNELS & CONVERSIONS
Analiza si stabilirea obiectivelor pentru un site
Analiza palniilor pentru un site
Micro conversii si Macro conversii
INDICATORI DE PERFORMANTA / KPI
Analiza si Stabilirea indicatorilor pentru un site
EXERCITII SI RESURSE GOOGLE ANALYTICS
Adaugare link de tracking pentru campanii de promovare.
Rapoarte personalizate (Custom reports).
Panouri personalizate (Dashboards)
Crearea unui model de masurare in digital marketing.
Exercitii pentru pregatirea de certificare „Google Analytics”.
Pentru cine este acest curs?
Cursul se adreseaza persoanelor care sunt la inceput in utilizarea platformei de Google Analytics dar si persoanelor care sunt familiarizate cu aceasta si vor sa descopere si functii mai avansate.
Ce inveti urmand acest curs?
Cum sa analizezi calitatea traficului si a continutului unui site
Cum sa monitorizezi care campanii de promovare sunt mai eficiente la un site
Ce surse de trafic si cuvinte cheie genereaza microconversii sau macroconversii
Cum se face inscrierea?
Prin formularul de inscriere rapida de pe aceasta pagina, dreapta sus
Pentru informatii privind urmatorul curs Google Analytics va rugam sa ne contactati la 0761 146 285.
Aboneaza-te la noutati pentru a primi informatii despre urmatoarele cursuri Google Analytics.
Cum se face inscrierea?
Prin formularul de inscriere rapida de pe aceasta pagina, dreapta sus
Continut curs
INTRODUCERE
Ce este Google Analytics?
De ce este util GA?
De ce Google Analytics si nu alte unelte?
Cum functioneaza GA?
INSTALAREA CODULUI DE GOOGLE ANALYTICS
Crearea unui Cont si adaugarea scriptului de tracking
Sincronizarea cu Google Adwords
ANALIZA SI UTILIZAREA INTERFETEI GOOGLE ANALYTICS
-Prezentare si navigare -
Personalizarea dashboard-ului / Dashboards
Raportarea si exportul informatiilor
Compararea intervalelor de timp
Setare Scurtaturi / Shortcuts
Setare Alerte / Intelligence Events
Prezentare Audienta / Audience
Sursele de trafic / Acquisition
Comportament / Behaviour
Conversii / Conversions
SEGMENTAREA DATELOR / ADVANCED SEGMENTS
Analiza segmentarii datelor
METRICI / METRICS
Analiza metricilor
DIMENSIUNI / DIMENSIONS
Analiza dimensiunilor
FILTRE / FILTERS
Analiza filtrelor
OBIECTIVE, PALNII SI CONVERSII / GOALS, FUNNELS & CONVERSIONS
Analiza si stabilirea obiectivelor pentru un site
Analiza palniilor pentru un site
Micro conversii si Macro conversii
INDICATORI DE PERFORMANTA / KPI
Analiza si Stabilirea indicatorilor pentru un site
EXERCITII SI RESURSE GOOGLE ANALYTICS
Adaugare link de tracking pentru campanii de promovare.
Rapoarte personalizate (Custom reports).
Panouri personalizate (Dashboards)
Crearea unui model de masurare in digital marketing.
Exercitii pentru pregatirea de certificare „Google Analytics”.
Pentru cine este acest curs?
Cursul se adreseaza persoanelor care sunt la inceput in utilizarea platformei de Google Analytics dar si persoanelor care sunt familiarizate cu aceasta si vor sa descopere si functii mai avansate.
Ce inveti urmand acest curs?
Cum sa analizezi calitatea traficului si a continutului unui site
Cum sa monitorizezi care campanii de promovare sunt mai eficiente la un site
Ce surse de trafic si cuvinte cheie genereaza microconversii sau macroconversii
Cum se face inscrierea?
Prin formularul de inscriere rapida de pe aceasta pagina, dreapta sus
Pentru informatii privind urmatorul curs Google Analytics va rugam sa ne contactati la 0761 146 285.
Aboneaza-te la noutati pentru a primi informatii despre urmatoarele cursuri Google Analytics.