Angajarea unei firme pentru servicii SEO presupune o intelegere completa a ceea ce inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare, a duratei, costurilor, scopurilor si beneficiilor rezultate dintr-o campanie SEO. Asteptarile, responsabilitatile si obligatiile in raport cu proiectul pe care esti pe cale sa il demarezi ca si client trebuie foarte clar definite inainte de a porni la drum. Este de dorit ca inainte de toate sa pregatesti un dosar in care sa notezi toate intrebarile, nelamuririle, scopurile si mijloacele existente si necesare pentru ca totul sa fie lamurit inainte de inceperea campaniei.

Exista cateva lucruri la care trebuie sa fii atent in mod special atunci cand doresti sa angajezi o firma pentru servicii SEO.

1. Fii atent la afirmatiile de genul „ranking garantat”

Aspectul fundamental pe care un client care doreste servicii SEO trebuie sa il realizeze este acela ca nu exista solutii rapide si rezultate miraculoase care apar peste noapte. Optimizarea de calitate necesita timp pentru implementare si masuri progresive care aplicate treptat duc la rezultate durabile.

Multe companii dau astfel de garantii clientilor dar este necesar sa realizati ca acestea sunt doar strategii de marketing si modalitati puse la punct pentru a va avea ca si client cat mai repede posibil.

2. Fii atent de unde provin link-urile

Daca o companie de SEO promite sa va castige mii de link-uri, trebuie sa intrati in alerta. Chiar daca poate aduce atat de multe link-uri, cel mai probabil vor fi de o calitate indoielnica. In unele cazuri aceste link-uri pot crea probleme serioase site-ului in ceea ce priveste autoritatea fata de Google.

Unul dintre cele mai importante aspecte ale unui link care trimite spre site-ul dvs. este daca acel link este do-follow (link ce transfera autoritate de la un site asupra altui site) sau no-follow (care nu transfera nici un fel de autoritate asupra paginii tinta).

3. Cereti sa vedeti un portofoliu de activitati anterioare si clienti


Cele mai bune companii SEO au testimoniale si studii de caz bazate pe activitatile si clientii din trecut cu care au mai lucrat. Daca doresti sa angajezi o anumita firma de SEO ar trebui sa dedici timp studierii si intelegerii acestor studii de caz ale potentialei firme de angajat. Poti marge mai departe de atat si intreba firma daca poti contacta niste clienti pentru a cere referinte privitoare la firma pe care doresti sa o angajezi.

Trebuie sa dedici timp, sa faci comparatii intre diferite firme, pentru a descoperi firma potrivita pentru scopurile si necesitatile tale ca si client.

4. Continutul este rege (inca)


O firma serioasa de SEO te va indruma si ajuta in dezvoltarea unui plan pentru crearea de continut de calitate pentru site-ul tau. Google a reamintit in nenumarate randuri ca un continut de calitate ar trebui sa fie prioritatea numarul unu pentru un site care doreste sa aiba un trafic sanatos. Continutul alimenteaza traficul organic pe Google iar scopul principal al Google este furnizarea unui continut de calitate, informativ, folositor si cat mai corect persoanelor care folosesc acest motor de cautare.

Angajarea unei firme de SEO are capacitatea de a transforma in mod pozitiv sau negativ intreg aspectul unei afaceri. Stabilirea obiectivelor principale si secundare, a scopurilor, bugetului si planificarea tuturor etapelor reprezinta primul pas concret in directia optimizarii. Nu lasati nimic la mana hazardului, planificati, planificati, planificati!

Multumim pentru articol Andreea Lupei