Pagina Google afiseaza doua feluri de rezultate: platite si gratuite.

Spre exemplu la cautarea "cursuri seo bucuresti" avem afisate ca prim rezultat precum si pe coloana din dreapta rezultate platite, adaugate acolo de advertisieri (persoane sau companii ce isi promoveaza site-ul) prin reteaua de publicitate Google, cunoscuta ca Google AdWords.

Imediat sub rezultatele platite apar cele gratuite, numite si organice sau naturale. Acestea sunt de fapt paginile considerate de Google ca fiind cele mai relevante pentru expresia cautata. Numarul rezultatelor gratuite este in mod normal limitat la 10 pe pagina de aceea aici competitia este mai puternica.


Cum iti poti imbunatati pozitia pe Google

Daca vorbim de rezultatele platite, atunci solutia este optimizarea campaniilor AdWords precum si imbunatatirea paginilor spre care conduc reclamele. Odata ce optimizarea a fost realizata vom observa atat o scadere a costului per click platit, cat si o crestere a numarului de conversii, de exemplu: mai multe vanzari, mai multe inscrieri la newsletter..

Daca vrei sa inveti cum se realizeaza optimizarea campaniilor platite urmeaza cursul Google AdWords.

In cazul rezultatelor gratuite, pozitia pe Google se imbunatateste prin SEO: crescand accesibilitatea paginilor de catre motoarele de cautare, relevanta paginilor site-ului pentru expresiile folosite de obicei de segmentul nostru tinta - potentialii clienti, si printr-o promovare mai buna. Cu cat pozitia paginilor in rezultatele gratuite este mai buna la cautarea dupa cuvintele cheie potrivite, cu atat site-ul va primi mai multe vizitatori si prin urmare mai multi clienti.

Daca vrei sa inveti cum sa iti ridici paginile site-ului in rezultatele Google gratuite urmeaza cursuri SEO.

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la office@cursuri-seo.ro sau la 0761 146 285.